Dag 15

Idag är det torsdag och dag 15 på min viktminskningsresa. Jag mår toppen i både kropp och knopp. Min underbara storasyster kom hit i förmiddags och ska stanna här till söndag. Gissa om jag är glad! I eftermiddags har vi varit på Friskis&Svettis och kört ett spinningpass, det gick jättebra, svettigt och gött. Nu ikväll ska vi bara ta det lugnt och troligtvis se en film. Imorgon ska vi åka till Eyrabadet och simma, bada bubbelpool och basta sen blir det nog en stund i solariet, inte dumt. Nu blir det en dusch och en soppa.



Syskonkärlek <3


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej fina tjejer,

ha det så mysigt nu i helgen och unna er massor av mys.

Kramar i stora lass från Moster

2011-11-03 @ 21:56:27
URL: http://lattaochgodarecept.blogspot.com
Postat av: Mamma

Ha underbara dagar tillsammans.



Snyg bild förresten!



Kramar Mammma

2011-11-04 @ 08:05:12
Postat av: Syster

Roligt att vara här igen :) idag ska vi ha det såå skönt :)



Kram

2011-11-04 @ 09:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0