Dag 16

Idag är det dag 16 på min viktminskningsresa. Det är också fredag, dock har det känts som lördag hela dagen. Dagen började med att jag och syrran vaknade vid klockan 9, då blev det en kopp kaffe och lite tv-tittande. Vid klockan 11 cyklade vi till Eyrabadet, där simmade vi, badade bubbelpool och bastade. Efter det skulle vi vidare till solstudion för att sola, det visade sig att det var obemannat och att man behövde ett passerkort vilket vi inte hade. Så det var bara att cykla hem istället. Väl hemma så blev det en shake för min del medan syrran åt soppa, sedan blev det en kopp kaffe på maten. Därefter fixade vi lite i min lägenhet, satte bland annat upp en lampa och en tavla. Ikväll har vi varit ute och gått en promenad och nu sitter vi i soffan med varsin kopp te. Syrran håller på och förbereder lite mat och jag ska snart värma en grönsakssoppa. Sen blir det idol och jag ska fixa syrrans naglar. Imorgon ska vi till stan och köpa julklappar, mysigt!



Solen i ögonen <3


Kommentarer
Postat av: Susanne - Lätta och Goda recept

Hoppas ni har det härligt, kul och mysigt.

KRAMAR Moster

2011-11-05 @ 18:10:10
URL: http://lattaochgodarecept.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0