Dag 19

Idag är det måndag och dag 19 på min viktminskningsresa. Idag har vi haft gruppmöte på xtravaganza, det gick mycket bra. Vägde mig och vågen visade att jag gått ner ytterligare 1,8kg, vilket innebär närmare 7kg på knappt tre veckor, helt fantastiskt. Passade också på att mäta mig på lite olika ställen, och det visade också någonting helt fantastiskt. Jag har nämligen minskat 14,5 cm i midjan på knappt 3 veckor, helt otroligt! Jag är glad och stolt över mig själv. Blev också ett träningspass ikväll, körde igenom hela kroppen i ett styrkepass, det var skönt. 

Imorgon är det föreläsning som gäller på dagen och sen på kvällen blir det ett spinningpass på Friskis&Svettis tillsammans med Julia, ska bli roligt. Nu ska jag ta en kopp te innan det är läggdags. Passar på att lägga upp några bilder från helgen tillsammans med min underbara syster!




Bästa syster <3



Kaffe på stan med bästa syster <3


Kommentarer
Postat av: Syster

Du är hur grym som helst, fortsätt så :))

<3

2011-11-08 @ 08:11:53
Postat av: Ulla Jansson

Hej goaste Amanda.

Grattis, jättebra jobbat.

Ska bli härligt att träffa dig framöver.

Lycka till med studierna och att rasera flera kilo.



HEJA FÅRJESTAD. Kramar i massor från Ulla.

2011-11-09 @ 10:50:15
Postat av: Anonym

2011-11-09 @ 10:54:58
Postat av: Anonym

2011-11-09 @ 17:08:31
Postat av: Angelica

Heja Mandy! härliga resultat :D <3

2011-11-10 @ 23:55:59
Postat av: Susanne

Hej Manda, vad duktig du är, heja heja!!! Vi får höras snart igen.

Många <3 kramar Moster

2011-11-11 @ 07:31:36
URL: http://lattaochgodarecept.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0