Dag 26

Idag är det måndag och dag 26 på min viktminskningsresa. Har varit jätteslarvig med att uppdatera dom senaste dagarna. Har varit fullt upp med plugg och träning. Ska försöka skärpa mig, men om jag känner mig själv rätt ska jag inte säga för mycket om det. Idag har det varit möte på Xtravaganza, vägde mig och vågen visade ytterligare -2kg. Därmed har jag nu gått ner 9kg på nästan 4 veckor. Bra jobbat Amanda, du är grym! Blev lite träning efter mötet också, 30 min på löpbandet, kändes riktigt bra.

Resten av veckan kommer främst att bestå av plugg och träning, ska även hjälpa en kompis att flytta. Nu ska jag ta en varm dusch och sen blir det sängen och läsa lite inför morgondagen.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Susanne - Lätta och Goda recept

Hej Manda,

det är ju hur BRA som helst. Jättegrattis till dig, du är superduktig.



Lycka till i fortsättningen.

KRAMAR Moster <3

2011-11-15 @ 11:04:23
URL: http://lattaochgodarecept.blogspot.com
Postat av: Syster

DU är fantastisk <3

2011-11-16 @ 18:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0