Dag 28

Idag är det onsdag och dag 28 på min viktminskningsresa. Detta innebär att jag alltså har gjort detta i en månad nu, helt otroligt. Blir mer och mer stolt över mig själv för varje dag som går. Jag mår hur bra som helst, tränar 3-4 pass i veckan och känner mig redan som en helt ny människa. Har nu 2 veckor kvar på helfart (sopp/shake-dieten) och sedan är det dags att börja äta lite försiktigt igen. Känner mig redan nervös och rädd inför detta, men vet att det kommer gå bra när det är dags. Folk i min omgivning ger mig verkligen komplimanger varenda dag över hur mycket det syns att jag gått ner i vikt och så, det är så roligt.

Nu ska jag ta och kika lite på tv innan det är dags att krypa ner i sängen. Imorgon är det föreläsning och träning som gäller.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Liselotte

Heej,

Nu hittade jag med hit. Vad superduktig du är. 9 kg är ju helt fantastiskt!!!! BRA JOBBAT:-) Kraam kram

2011-11-17 @ 21:21:18
Postat av: Charlotte

Grymt bra jobbat Amanda!! Jag följer dej gärna på din resa=))



Många kramar!

2011-11-18 @ 12:45:13
URL: http://vilmashus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0