Dag 33

Idag är det måndag och dag 33 på min viktminskningsresa. Jag har även nu nått mitt första delmål, vågen visade nämligen på -10,5kg idag, helt underbart! Och inte nog med det, jag har sammanlagt på dessa veckor minskat med 18 cm i midjan, helt otroligt, kan inte själv förstå att det är sant. Om jag är stolt över mig själv? Ni skulle bara veta! Passade även på att träna lite efter mötet, det blev 30 min på löpbandet, skönt. Nu är det inte så långt kvar på den här sopp- och shakedieten, ska nämligen köra månaden ut, och då har jag sammanlagt kört detta i 6 veckor. Tänk, då har jag inte tuggat på 6 veckor, känns lite konstigt faktiskt, och nästan lite skrämmande att börja äta sen igen. Tur att man får så mycket hjälp av dom på Xtravaganza. Nu ska jag ta en dusch och sen blir det nog lite tv-tittande och så.

Kram på er! 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Grattis Manda. Fy Sören vad duktig du är!!!

Kramar i massor

2011-11-21 @ 22:22:34
URL: http://lattaochgodarecept.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0