Dag 11

Har varit väldigt slarvig med att uppdatera i helgen så ska försöka göra en sammanfattning över vad som hänt de senaste dagarna. Fredagen började med en rask promenad tillsammans med Eva, sen blev det tentaplugg några timmar för att sedan cykla till bästa Hanna och umgås lite, precis vad jag behövde. På kvällen var jag bara hemma och tog det lugnt med familjen, kikade lite på tv och så.

Igår, lördag, startade jag dagen med en promenad med Olle, sen blev det lite plugg, sen åkte jag hem till bästa Louise en sväng för att mysa lite och dricka kaffe. Klockan 16 var det match på schemat, Färjestad - HV71, jag tänker inte ens kommentera detta. På kvällen var jag lite chaufför och tog det allmänt lugnt, med lite bad, film och mys med Olle.

Idag är det söndag, förmodligen veckans tråkigaste och segaste dag. Jag och Eva startade dagen med tipspromenad på berget, därefter har jag stor del av dagen legat under två filtar och varit frusen. Snart ska jag och Eva åka till gymmet för att träna styrka en timme. Senare ikväll ska jag och Eva se på film och ha lite mys.

Imorgon åker jag tillbaka till Örebro igen, känns lite sisådär faktiskt. Så skönt att ha familjen nära när det går lite upp och ner. Det är också dags för andra vägningen på xtravaganza imorgon, spännande men väldigt pirrigt. Skriver imorgon kväll hur det har gått.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Lycka till ikväll Manda <3

Kram

2011-10-31 @ 06:45:37
URL: http://lattaochgodarecept.blogspot.com
Postat av: Syster

Lycka till :) snart kommer jag till dig, ser fram emot allt det vi ska hitta på :) stor KRAM

2011-10-31 @ 09:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0