Dag 4

Nu har jag gjort mer än halva veckan och den här dagen har känts lite bättre än dom andra. Jag har inte haft lika mycket hungerkänslor idag och kroppen har känts en aning piggare. Blev en promenad nu ikväll tillsammans med Linn, det var mycket skönt. Nu ska jag strax värma min sista soppa för idag och sätta på ett avsnitt av Andra Avenyn. Sen får det bli en snabb dusch innan läggdags. Imorgon blir det skolan en sväng på dagen och på kvällen ska jag till xtravaganza för mitt första gruppmöte och lite träning, ser fram emot det.

På torsdag ska jag åka hem till min underbara familj och vara där över helgen. Ska bli underbart att få gosa med min favorit, passar på att lägga upp en bild på honom här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0