Dag 5

Idag är det måndag och dag 5 och jag har varit på mitt första gruppmöte. Det gick mycket bra och det var väldigt intressant. Upptäckte också att jag hade missuppfattat själva konceptet en aning, trodde nämligen att jag skulle äta dessa soppor/shakes i flera månader men så var det visst inte, utan det blir bara ett par veckor framåt för att få en riktig start. Sen efter ett par veckor blir det några mindre måltider och så. Känns väldigt spännande. Efter mötet fick jag ställa mig på vågen, och den visade att jag hade gått ner 3,1 kg på 5 dagar, så otroligt kul, det känns nästan overkligt. Det gav mig verkligen en kick att fortsätta med det här. Nu ska jag förbereda lite inför morgondagen och sen blir det läggdags.

Kram Amanda

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Bra amanda!! asbra kämpat, fortsätt så :) Snygg blogg också!

2011-10-25 @ 14:35:50
Postat av: Bella

Bättre start kunde du knappast få! KANON ;)

2011-10-25 @ 19:36:10
Postat av: Susanne

Härligt Manda, skitbra jobbat <3

2011-10-25 @ 20:03:48
URL: http://lattaochgodarecept.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0