Dag 6

Idag är det tisdag och det har varit en bra dag. Har varit i skolan mellan 9 och 14, lyssnade först på 3 redovisningar och sen övade min grupp på våran redovisning som vi ska ha imorgon. Det känns bra men det är alltid lite smått pirrigt såklart. För övrigt har jag det varit en ganska lugn dag, måste erkänna att jag har lite träningsvärk efter gårdagens styrkepass.

Imorgon är det onsdag, då är det först skola på förmiddagen, sen på eftermiddagen blir det en promenad till stan för att uträtta några ärenden. På kvällen ska jag packa lite för på torsdag morgon går tåget hem till familjen. Nu ska jag ringa till mamma och sen blir det lite tv-tittande innan läggdags.

Kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0