Ett beslut!

Idag har jag fattat ett stort och viktigt beslut. Efter några fruktansvärda dagar på helfart har jag beslutat att gå över till halvfart igen. Dels för att jag verkligen mått så fruktansvärt dåligt och inte känt igen mig själv. Främmande beteenden och skrämmande tankar och funderingar har präglat dessa dagar och därmed lett till mitt beslut. Något annat som påverkat mitt beslut är att jag känner att det blev alldeles för tätt in på min förra omgång med helfart. Jag känner också att jag tagit ett helt rätt beslut och kommer nu i fortsättningen äta nyttig och bra kost med begränsade kolhydrater och i begränsad mängd. Jag vet att detta kommer att bli jättebra. Nu ska jag mysa lite till med familjen innan det blir läggdags.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Åse

Du tog helt rätt beslut Vännen!

Tänk på vad duktig du är och vilken framgång du har haft 'so far'...och vilka framgångar du kommer ha:)

Jag är stolt över dig!

Kram

Åse=)

2012-02-07 @ 09:37:00
URL: http://www.xtravaganzablogg.se/ase/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0