Ett vrak!

Ja, idag ser jag inte bara ut som ett vrak utan jag känner mig som ett också. Helst av allt skulle jag bara vilja vara instängd i min lägenhet resten av dagen men nej Amanda, sånt där finns inte i ditt nya liv längre. Så därför ska jag snart (när jag tvättat klart) åka in till stan för att först ta en kaffe med Carro och sen gå till Xtravaganza och träna. Där får jag förhoppningsvis träffa min fantastiska vän Åse, som också går på samma diet som jag. Åse är en levnadsglad och stark kvinna som jag verkligen avgudar. Det är så skönt att ha någon som tänker likadant som en själv i många situationer för då kan vi peppa varandra. Ikväll tänkte jag fixa lite i lägenheten och försöka plugga lite, hinner nog med att skriva lite här också. Nu blir det en shake, undra vilken smak jag ska ta? ;)


Kommentarer
Postat av: Åse

Gulle Dig Tjejen!

Tack snälla Du för de fina orden om mig=)

Jag blir alldeles rörd...

Du är en underbar tjej och du är så enormt duktig.

Din viktresa är kanon och du är så målinriktad vilket naturligtvis kommer betala sig=)

Du kommer lyckas!

Vi kommer lyckas!

Varmaste kramar

Åse:)

2012-02-02 @ 20:38:23
URL: http://www.xtravaganzablogg.se/ase/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0