Impulsresa!

Idag är det tredje dagen på min andra omgång med helfart och jag har verkligen haft en riktig skitdag. Jag finner inga ord utan är bara glad att den börjar lida mot sitt slut. Mådde så dåligt i eftermiddags att jag bestämde mig för att åka hem till Tidaholm, så en timme senare satt jag på tåget och hör och häpna - inga förseningar. Trots att det hade varit förseningar i stort sett hela dagen så slapp jag undan det, skönt. Så nu ligger jag i min säng hemma hos världens underbaraste familj med världens sötaste vovve nedanför fötterna, så nu känns det lite bättre än vad det gjorde tidigare idag. Nu ska jag och vovven mysa lite och sen sova! Godnatt! 


Olle <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0