Ny omgång!

Efter flera vänners önskan om att ta tag i mitt bloggande igen tänker jag nu göra ett försök. Både för er och för min egen skull. Idag har jag nämligen kört igång med helfart igen, vilket kommer innebära 3 soppor/shakes om dagen. Tanken är att jag ska köra februari månad, alltså i 4 veckor. Men har sagt att om det känns bra så fortsätter jag även in i mars månad, men minst 4 veckor i alla fall. Syftet med att köra en helfartsomgång till är främst för att jag snabbare vill nå mitt mål och för att jag känner att jag vill nå -20kg nu i vår innan det är dags att fylla garderoben med vårkläder. Vet att det kommer att kännas så mycket bättre om jag får ta ytterligare en storlek mindre på vissa klädesplagg då den känslan är oslagbar. Som sagt, första dagen på helfart idag, det har gått mycket bra, betydligt bättre än första gången jag körde på helfart. Ganska självklart kanske då min magsäck är mindre nu än vad den var i höstas. Därmed har hungerkänslorna inte varit lika "starka" idag men jag kan inte förneka att jag är lite hungrig men jag känner att jag kan tackla det på ett annat sätt den här gången. Har till och med varit och tränat ikväll, det blev ett tufft spinningpass. Så skönt att få svettas och bara köra skiten ur sig. Nu ska jag ta och sätta punkt för idag, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Lycka till Manda, det här fixar du <3

Kramar Moster

2012-02-02 @ 10:13:53
URL: http://lattaochgodarecept.blogspot.com
Postat av: Charlotte

Roligt att du börjat blogga igen! Jag följer dej=)

Kram!

2012-02-02 @ 10:37:20
URL: http://vilmashus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0